• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Нормативно-правова база

Перелік нормативних документів для організації освітнього процесу в 2018-2019 навчальному році

Постанова КМУ від 21.02.2017 №87 “Про затвердження Державного стандарту початкової освіти“ (застосовується з 1 вересня 2018 р. для учнів, які навчаються за програмами дванадцятирічної повної загальної середньої освіти).

Постанова Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 року№ 462 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти»

Постанова Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти».

Концепція НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 13.12.2017 №903-р «Про затвердження плану заходів на 2017-2029 роки із запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа».

Наказ Міністерства освіти і науки України від 23.03.2018 №283 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи».

Освітні та навчальні програмиНаказ Міністерства освіти і науки України від 21.03.2018 №268 «Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 1-2-х класів закладів загальної середньої освіти».

Наказ МОН № 405 від 20.04.2018 року Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня 5-9 класи

Наказ МОН № 407 від 20.04.2018 року Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня 2-4 класи

Наказ МОН № 406 від 20.04.2018 року Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти III ступеня 11 класи

Наказ МОН № 408 від 20.04.2018 року Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти III ступеня 10 класи

Наказ МОН № 1081 від 21.07.2017 року Про затвердження Типового навчального плану для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступеня (початкова школа)

ВСІ НАВЧАЛЬНІ ПЛАНИ

НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ для 1-4 класів

НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ для 5-9 класів

НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ для 10-11 класів

Викладання навчальних предметівЛист МОН № 1/9-415 від 03.07.18 року "Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році"

Лист ІМЗО № 22.1/10-2573 від 19.07.18 року Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти у закладах загальної середньої та позашкільної освіти на 2018/2019 навчальний рік

Лист МОН № 1/9-364 від 12.07.16 року "Про організаційно-методичні засади забезпечення навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році"

Лист МОН від 20.08.2018 № 1/9-503 “Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах загальної середньої освіти”

Початкова школаНаказ Мінсоцполітики № 1143 від 10.08.2018 року Пpo затвердження професійного стандарту «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти»

Наказ МОН від 23.03.2018 № 283 "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи"

Наказ МОН № 1021 від 13.07.2017 року Про організаційні питання запровадження Концепції Нової української школи у загальноосвітніх навчальних закладах І ступеня

Лист МОН № 1/9-190 від 02.04.18 року Щодо скороченої тривалості уроку для учнів початкової школи

Наказ МОН від 05.08.2016 № 948 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів».

НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ТА ЗАГАЛЬНОНАВЧАЛЬНІ УМІННЯ ТА НАВИЧКИ

Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання у початкових класах закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою

Наказ МОН № 1222 від 21.08.13 року зі змінами, внесеними згідно з наказом МОН №1009 від 19 серпня 2016 року Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти

Додаток до наказу МОН України від 19.08.2016 №1009 Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи

Основна, старша школаНаказ МОН № 804 від 07 червня 2017 року Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів

НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ для 5-9 класів

НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ для 10-11 класів

Наказ МОН від 14.07.2016 №826 «Про затвердження навчальних програм для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів»

Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в основній і старшій школі закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою

Лист МОН від 29.10.2007 N 1/9-651 «Про обсяг і характер домашніх завдань учнів загальноосвітніх навчальних закладів».

Наказ МОН від 21.08. 2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти» (5-10 класи)

Наказ МОН від 13 квітня 2011 року №329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти» (11 класи)

Ведення документаціїНаказ МОН від 03.06.2008 №_496 "Про затвердження Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів"

Наказ МОН від 08.04.2015 № 412 «Про затвердження Інструкції щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів».

Наказ МОН № 240 від 23 черня 2000 «Про затвердження Інструкції з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах I - III ступенів», відновлена наказом МОН від 29.11.2013р. №1655.

Наказ МОНМСУ №423 від 10 травня 2011 «Про затвердження єдиних зразків ведення обов'язкової ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ст. усіх форм власності".

Методичний лист щодо заповнення журналів з української мови та літератури, світової літератури (Лист МОН України від 21 серпня 2010 року № 1/9 – 580).

Робота з обдарованими учнямиНаказ МОН № 554 від 31.05.2018 року Про проведення Всеукраїнських учнівських Інтернет-олімпіад з математики, фізики, хімії, біології, географії, економіки, інформатики, інформаційних технологій у 2018/2019 навчальному році

Наказ МОН України №849 від 02.08.2018 “Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році”

Навчальні кабінети

Наказ МОН України від 13.02.2018 №137«Про затвердження Примірного переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи».

Наказ МОН №601 від 20 липня 2004 року "Про затвердження Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів".

Наказ МОН від 09 грудня 2009 р. №1114 "Про затвердження Примірного Положення про навчальний кабінет з основ здоров’я загальноосвітніх навчальних закладів".

Наказ МОН від 14 грудня 2012 № 1423 "Про затвердження Положення про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів".

Наказ МОН від 22.06.2016 №704 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів"

НОВЕ! Наказ МОН від 26.06.2017 року № 709 Про визнання такими, що втратили чинність,Державні санітарні правила та норми «Влаштуванняі обладнання кабінетів комп'ютерної технікив навчальних закладах та режим праці учнівна персональних комп'ютерах» ДСанПіН 5.5.6.009-98.

Наказ Мінсоцполітики № 207 від 14.02.2018 року Про затвердження Вимог щодо безпеки та захисту здоров’я працівників під час роботи з екранними пристроями.

2016-2017 навчальний рік. Нормативно-правове забезпечення НВП.

Нормативна база закінчення 2016/2017 н.р.

Нормативна база ДПА та ЗНО 2017
Наказ МОН України від 30.01.2015 року №68 "Про затвердження Положення про учнівські навчально-дослідні земельні ділянки"

Переліки нвчальної літератури, що мають гриф МОН України в 2016-2017 н.р.

Про структуру 2016-2017 н.р.

Лист МОН України від 26.06.2015 № 1/9-305 «Про вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році»

До початку нового навчального року! Електронний варіант газети ХОІППО "Майбуття"

2. Положення про конкурси

№ 245 від 07.12.2016 р. Про проведення навчального стартапу з підготовки вчителів біології та керівників гуртків біологічного профілю до професійної сертифікації

№ 245 від 07.12.2016 р. Про проведення навчального стартапу з підготовки вчителів біології та керівників гуртків біологічного профілю до професійної сертифікації

№ 244 від 07.12.2016 р. Про проведення Всеукраїнського родинного конкурсу «Секрети великоднього хліба»

№ 240 від 30.11.2016 р. Щодо участі у Всеукраїнському конкурсі «10х10» у 2017 році

№ 239 від 30.11.2016 р. Щодо участі у Всеукраїнському конкурсі-гранту «Проект куточка живої природи Фельдман Еко-парка»

№ 3-9-866-16 від 29.11.2016 р. Про проведення Всеукраїнського конкурсу юних зоологів і тваринників

№ 228 від 22.11.2016 р. Про проведення ХVI Всеукраїнського чемпіонату з інформаційних технологій «Екософт–2017»

№ 225 від 22.11.2016 р. Про проведення Всеукраїнського конкурсу винахідницьких і раціоналізаторських проектів еколого-натуралістичного напряму (вікова категорія від 16 до 23 років включно)

№ 220 від 14.11.2016 р. Про проведення Всеукраїнського конкурсу-огляду «Географічний майданчик в дії» (2015 – 2016 рр.)

№ 217 від 09.11.2016 р. Про проведення вебінару з питань запровадження проекту «Е-аудиторіум» в навчальних закладах

№ 211 від 07.11.2016 р. Про традиційну щорічну новорічно-різдвяну виставку ”Новорічна композиція”

№ 3/3-9-784-16 від 02.11.2016 р. Про проведення екологічного тренінгу «Моніторингові дослідження стану ґрунтів»

№ 199 від 21.10.2016 р. Про Всеукраїнський конкурс «Юний селекціонер і генетик» у 2016-2017 навчальному році

№ 196 від 17.10.2016 р. Про проведення Всеукраїнського конкурсу молодіжних проектів з енергозбереження “Енергія і середовище” у 2016-2017 н. р.

Положення про Всеукраїнський форум учнівських трудових об’єднань

Положення про учнівські лісництва

Положення про учнівські теплиці

Положення про учнівські навчально-дослідні земельні ділянки

Положення про Всеукраїнський юнацький фестиваль “В об’єктиві натураліста”

3. Методичні рекомендації щодо вивичення передметів 2016/2017 н.р.

Фізика (2016/2017 н. р.)

У 2016/2017 навчальному році у 8-ому класі предмет «Фізика» буде вивчатись за навчальною програмою, що укладена відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України №664 від 26.06 2012року з урахуванням змін, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України №585 від 29.05.2015 р. та розміщена на офіційному веб-сайті МОН України (http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy...).
Навчальна програма узгоджена з двоконцентричною структурою загальноосвітньої школи. У 7, 8, 9 класах вивчається логічно завершений базовий курс фізики, який закладає основи фізичного знання на явищному (феноменологічному) рівні.
Для вивчення фізики у 8 класі відводиться 70 навчальних годин, 2 години на тиждень.
Особливостями навчальної програми є:
- забезпечення логічної завершеності базового курсу фізики (7-9кл.) через орієнтацію його змісту на формування в учнів здатності і готовності до застосування фізичних знань у практичних життєвих ситуаціях, підкреслення універсального характеру законів збереження в природі, демонстрацію історичного шляху розвитку фізичної картини світу, ролі фізики як фундаментальної теорії сучасного природознавства, техніки, технологій;
- посилення компетентнісного підходу у формуванні змісту фізичної освіти на основі компетентнісної спрямованості вимог...

Повністю скачати методичні рекомендації за посиланням "Скачати" нижче:

2016-2017 н.р.
Щодо викладання математики в 2016-2017 н.р.

Оновлена програма з інформатики для 5-9 класів для загальноосвітніх навчальних закладів

Навчальна програма з інформатики для 5-9 класів для ЗОШ з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу (Лист ІІТЗО № 14.1/12-Г-265 від 05.09.2012) programa_inf_5-9_poglybl.pdf [252,74 Kb] (cкачувань: 191)

Програма курсу за вибором Проектування робототехнічних систем (авт. Кіт І.В., Кіт О.Г.) ;

Програма курсу за вибором «Інструменти для веб-дизайну» 7 - 10 класи Фоменко І.М.

Програма курсу за вибором «Хмарні сервіси Office 365» (авт. Литвинова С.Г., Абросімова Г.С.)
Методичні рекомендації щодо викладання інформатики у 5-9 класах
та впровадження інформаційно-комунікаційних технологій

у навчально-виховний процес у

2016/2017 н.р.

Орієнтовне календарно-тематичне

планування з інформатики для 5 класу
за

програмою для учнів 5-9 класів

загальноосвітніх навчальних закладів,

які вивчали інформатику в 2-4 класах

Орієнтовне календарно-тематичне

планування з інформатики для 8 класу
за

програмою для 5-9 класів

загальноосвітніх навчальних закладів

Оновлена програма з інформатики для 5-9 класів для загальноосвітніх навчальних закладів

Навчальна програма з інформатики для 5-9 класів для ЗОШ з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу (Лист ІІТЗО № 14.1/12-Г-265 від 05.09.2012) programa_inf_5-9_poglybl.pdf [252,74 Kb] (cкачувань: 191)

Програма курсу за вибором Проектування робототехнічних систем (авт. Кіт І.В., Кіт О.Г.) ;

Програма курсу за вибором «Інструменти для веб-дизайну» 7 - 10 класи Фоменко І.М.

Програма курсу за вибором «Хмарні сервіси Office 365» (авт. Литвинова С.Г., Абросімова Г.С.)
Методичні рекомендації щодо викладання інформатики у 5-9 класах
та впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес у 2016/2017 н.р.

Орієнтовне календарно-тематичне планування з інформатики для 5 класу за програмою для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, які вивчали інформатику в 2-4 класах

Орієнтовне календарно-тематичне планування з інформатики для 8 класу за програмою для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів

Лист МОН від 17.08.2016 №1/9-434 "Про переліки навчальної літератури, що має відповідний гриф Міністерства освіти і науки України, для використання у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році"

Перелік літератри з інформатики. Основна і старша школа


4.Безпека НВП Природничо-математичні дисципліни

/Files/images/охорона праці.jpg

БЕЗПЕКА НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

Види інструктажів з техніки безпеки

Правила безпеки під час проведення навчально-виховного процесу у кабінетах (лабораторіях) хімії

Безпечне проведення занять в кабінетах природничо-математичного циклу

ІНСТРУКЦІЯ для проведення первинного інструктажу з безпеки життєдіяльності учнів у навчальних кабінетах та класних кімнатах

Кабінет хімії (техніка безпеки)

Інструктивно-методичні матеріали

«Безпечне проведення навчальних занять у кабінетах інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій загальноосвітніх навчальних закладів»-додаток до листа МОН від 17.07.2013 року №1/9-497

  1. Безпека дитини в Інтернеті

  2. /Files/images/101010110.jpgБезпека в ІНТЕРНЕТІ

БЕЗПЕКА ДІТЕЙ В ІНТЕРНЕТІ

    Програма «Безпека дітей в Інтернеті», що заснована компанією "Майкрософт Україна" в рамках програми "Партнерство в навчання". On-ляндія. Безпечна веб-країнаЕлектронна версія посібника з онлайн безпеки,що підготовлений фахівцями ''Київстар'' та Інституту психології ім.Г.С. Костюка НАПН України у рамках соціальної програми ''Безпека дітей в Інтернеті''Hавчально-методичний посібник для загальноосвітніх навчальних закладів ''Виховання культури користувача Інтернету. Безпека у всесвітній мережі'' (авт. Кочарян А.Б., Гущина Н.І.)Щодо проведення Дня безпечного Інтернету (Лист МОНУ від 01.02.2011 № 1/9-59)

    З кожним роком все більше українських дітей користується Інтернетом у повсякденному житті. Можливість підключитися до мережі не тільки через ПК, але й за допомогою мобільних телефонів сприяє цій тенденції. Інтернет надає дітям та молоді неймовірні можливості для здійснення відкриттів, спілкування й творчості. Проте, оскільки з самого початку Інтернет розвивався без будь-якого контролю, сьогодні він містить величезну кількість інформації, причому далеко не завжди безпечної. У зв'язку із цим виникає проблема забезпечення безпеки дітей. А хто їм може в цьому допомогти, якщо не батьки?

    Потреби в Інтернеті дітей різних вікових груп Дитині до 7 років цікаво й необхідно грати, особливо – у розвиваючі та сюжетно-рольові ігри. Яким би іграм не надавала перевагу дитина – віртуальним, чи іграм з батьками та іншими дітьми, - все буде корисно для його розвитку, зрозуміло, якщо дотримувати часових обмежень. Інакше віртуальні ігри можуть швидко стати для дитини сенсом життя, а реального спілкування вона буде уникати. Відводьте на віртуальні ігри півгодини в день, а на ігри з однолітками – 3-4 години.З 7 до 11 років, діти як і раніше люблять грати та прагнуть використовувати Інтернет саме як майданчик для ігор. Але в цьому віці в дітей прокидається так зване соціальне «Я». Дітям важливо зайняти значуще місце в житті свого маленького світу: класу, школи, дружити з однолітками. Тут їй буде потрібна реальна допомога та просто увага батьків. Перші невдалі спроби дружби в початковій школі можуть травмувати дитину. В цьому випадку батьки зможуть дати йому практичні поради щодо встановлення контакту з однолітками, разом беручи участь у віртуальному спілкуванні в мережі. Зрозуміло, у всьому необхідно дотримуватись міри, і тоді Інтернет стане дитині помічником у подоланні бар'єрів спілкування, партнером по розвиваючим іграм, учителем у вивченні іноземних мов, джерелом необхідної інформації для уроків і просто – музики, картинок та фотографій, мультфільмів і позитивних емоцій.Дитина в 11-14 років – це підліток. І найголовнішою, провідною його діяльністю є спілкування з однолітками. Тут Інтернет може стати просто незамінним помічником. Але, знов таки, все добре в міру! Інтерактивне спілкування потрібно обов'язково поєднувати з реальним. Після 11 років у підлітків починає активно пробуджуватись інтерес до питань дорослого життя, психології статей та всього, що з цим пов'язане. Важливо, щоб відповіді на свої питання підліток знаходив в першу чергу у батьків, а не на сумнівних сайтах. Крім того, у цьому віці в дітей з'являються кумири: співаки, спортсмени та артисти, про яких їм хочеться довідатися все. В цьому випадку Інтернет – кращий помічник та інформатор. Але батькам потрібно бути пильними, адже зірок часто супроводжує скандальна інформація.Дитина старше 14 років – уже досить доросла людина, яка вважає, що сама краще знає, як їй потрібно поводитися, яку музику слухати, що читати, з ким спілкуватися. Цікавтеся всім тим, чим цікавиться ваша дитина, намагайтеся розібратися в колі його інтересів і спілкуйтеся з ним про них, навіть якщо це «не Ваша тема». Починаючи з цього віку з дитиною можна говорити і про вибір майбутньої професії. А в Інтернеті можна знайти безліч інформації, що допоможе дитині визначитися, а Вам – контролювати та, якщо буде потреба, коректувати вибір дитини, знаходячи більш повну інформацію про переваги й про недоліки різних професій.
    Інтернет-ризики для дітей
    - ''Дорослий'' контент: еротика, азартні ігри, реклама тютюну та алкоголю.- Незаконний контент: порнографія.- Он-лайн насильство: заклики до асоціальної поведінки, жорстокості, насильства, суїцидальної поведінки, сексуальної експлуатації тощо.- Розголошення приватної інформації, яка може бути використана проти дітей та їхніх родин.- Контент, що може задати фінансових збитків - короткі номери й платні сервіси, що тарифікуються окремо, різного роду лотереї, тощо.- Інтернет-залежність. Виконання наступних пунктів допоможе захистити вашу дитину під час перебування її в мережі: 1. Виконання трьох основних правил:a) Приділяйте увагу захисту устаткування та інформації:• Регулярно обновляйте операційну систему.• Використовуйте антивірусну програму.• Застосовуйте брандмауер.• Створюйте резервні копії важливих файлів.• Будьте обережні при завантаженні нових файлів.b) Захистіть себе в он-лайні• З обережністю розголошуйте особисту інформацію.• Думайте про те, з ким про що розмовляєте.• Пам'ятайте, що в Інтернеті не вся інформація надійна та не всі користувачі відверті.c) Дотримуйтеся правового поля• Законів потрібно дотримуватися навіть в Інтернеті.• Дотримуйтеся загальноприйнятих норм спілкування• При роботі в Інтернеті не забувайте піклуватися про інших так само, як про себе2. Створіть безпечну зону та контролюйте дотримання дитиною меж цієї зониПостарайтеся разом з дитиною, знайти корисні, цікаві й безпечні сайти, які вона переважно буде відвідувати надалі. Періодично відвідуйте їх разом. З таких сайтів сформуйте список дозволених сайтів в програмному забезпеченні системи мережної безпеки вашої системи, наприклад - для цього можна застосувати налаштування параметрів оглядача (не забудьте при цьому програмно заборонити доступ до налаштувань з сторони інших користувачів). В цьому випадку якщо дитині необхідно зайти на новий сайт, їй прийдеться попросити вашої допомоги на додавання його адреси в перелік дозволених сайтів, отже ви матимете змогу оцінити безпечність сайту до того, як він стане вільно доступним дитині. Крім того корисно встановити програму – фільтр. За допомогою програм фільтрації можна встановити обмеження веб-сайтів на основі змісту. Це означає, що встановивши й настроївши таку програму, Ви можете заблокувати для дитини доступ до сайтів, які містять матеріали, визначені як небезпечні (порнографія, насильство, суїцид тощо). ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО ДЕЯКІ ПРОБЛЕМИ
    Про прийоми маніпуляцій в мережі
    Щоб забезпечити безпеку свої дитини, Вам необхідно знати, якими прийомами злочинці користуються в Інтернеті найчастіше:• Намагаються викликати жалість. Наприклад, розповідають, що їдуть з країни, і не можуть взяти із собою чудове кошеня, тому шукають гідного для нього господаря; пропонують дитині зустрітися й подивитися/забрати нещасну тварину.• Привертають увагу за допомогою незвичайних, яскравих речей, які так подобаються дітям, а потім – пропонують купити/виграти/отримати в подарунок під час особистої зустрічі.• Підвищують самооцінку дітей, розповідаючи про те, які вони чудові й унікальні, але ніхто, за винятком, зрозуміло, злочинця їх не розуміє. Діти дуже люблять, коли їх хвалять і часто готові на все, щоб похвали не припинялись.• Звертаються до дитини від імені знайомих, авторитетних людей. Наприклад, представляються друзями батьків або співробітниками правоохоронних органів та просять надіслати важливу конфіденційну інформацію про себе, родину, оселю.
    Про інтернет-залежність
    Підтримання здорового балансу між засобами розваг та іншими видами діяльності в житті дітей було завжди проблемою для батьків. Internet зробив це завдання ще більш складним. Можливості, які надає Internet для спілкування та онлайнових ігор, означають, що багато дітей і підлітків втрачають відчуття часу, знаходячись в онлайні. Ось кілька порад, як можна допомогти вашим дітям встановити здоровий баланс між використанням Internet та іншими видами діяльності • У розмові з дитиною, в якої є ознаки інтернет-залежності важливо не протиставляти інтернету реальне життя, а показати, як вони можуть доповнювати одне одного! Ваша дитина безмірно захоплена іграми-стрілялками? Чудово, запропонуйте їй стати сильним героєм не тільки на екрані мобільного телефону або монітора, а насправді зайнятися спортом, навчитися прийомам самооборони тощо. Сходіть разом у спортзал, знайдіть підходящу спортивну секцію.• Важливо правильно використати властиву кожній дитині рису – цікавість! Добре знаючи свою дитину, ви обов'язково знайдете в навколишньому світі речі, які її неодмінно зацікавлять.• Розробіть правила використання інтернету. Постарайтеся встановити такі часові обмеження на роботу в інтернеті, щоб у дитини залишався час для інших занять і, головне, для фізичної активності. Комп'ютер краще розміщати не в дитячій кімнаті, а в кімнаті для дорослих. Тоді у вас буде більше можливостей слідкувати за тим, що дитина на ньому робить. • Обов'язково проаналізуйте свою поведінку – чи не занадто багато часу Ви проводите в Інтернеті? Адже діти прагнуть брати приклад зі своїх батьків. Азартні ігри в ІнтернетіБагато дітей люблять використовувати Web для пошуку розваг, таких як онлайнові ігри. Інколи, коли вони шукають новий ігровий сайт, вони також можуть натрапити на сайт з азартними іграми. В той час, як більшість звичайних ігор є законними для використання дітьми, ігри на віртуальні гроші та азартні ігри на реальні гроші не є законним. Як розрізнити різні типи сайтів:- Ігрові сайти, зазвичай пропонують ігри в карти, дошки, слова, аркадні іграшки або головоломки з автоматичним відстеженням та підрахунком балів. Ніяких грошей — ані віртуальних, ані реальних.- Сайти з іграми на віртуальні гроші можуть включати сценарії, де люди виграють або програють якісь несправжні гроші.- Сайти з азартними іграми зазвичай передбачають вигравання або програвання справжніх грошей.Батьки мають вирішити, які типи ігор або ігрових сайтів підходять для їхніх дітей. Проте вам слід пам’ятати, що азартні ігри досить часто можуть привести до важких наслідків. Ось деякі речі, які ви можете зробити:• Знати, які сайти відвідують діти й що вони роблять в онлайні.• Встановити чіткі правила стосовно того, в які онлайнові ігри можуть гратися ваші діти і те, що комп'ютери з Internet-доступом вони мають тримати у відкритій зоні, а не в їхній власній кімнаті.• Нагадати дітям про те, що азартні ігри в Інтернеті — не є добре. (Законодавство багатьох країн навіть забороняє дітям грати в азартні ігри).• Допоможіть вашим дітям зрозуміти, що являють собою азартні ігри. Оператори онлайнових ігор займаються цим бізнесом для отримання вигоди. І вони заробляють більше грошей, ніж виплачують.• Прослідкуйте, щоб ваші діти завжди питали дозволу, перш ніж вони скористаються вашою кредитною карткою в онлайні. Азартні ігри в онлайні зазвичай потребують використання кредитної картки.• Поясніть, що азартні ігри в онлайні викликають залежність. Люди можуть годинами гратися в такі ігри без відриву. Азартні ігри в ізольованому середовищі з використанням кредитної картки можуть призвести до ігрової залежності за матеріалами сайту http://ruoord.kharkivosvita.net.ua

ДИТИНА І КОМП'ЮТЕР

На допомогу вчителю інформатики

52% дітей виходять в Інтернет перш за все задля спілкування в соціальних мережах
Основні правила безпеки в Інтернеті для дітей
Комп’ютери: чому не варто рано знайомити з ними дітей«UNIS. Електронний журнал»Вплив комп’ютера на дитину
Дитина-комп'ютероман. Що робити?
Мама мила WindowsКомп’ютер спричиняє у дитини стрес і погіршення зору
Нацкомісія з моралі рекомендує дітям дивитись лише 50 сайтів
Шість правил розумного користувача Інтернету
Дитина за комп'ютером. Чи не варто задуматися батькам?
Використання комп'ютера у навчанні молодших школярів і його вплив на формування їхньої психіки
Комп'ютер в сучасній школі. За і проти
Як зробити використання комп’ютера корисним та безпечним
Діти в Інтернеті: реальні ризики віртуальних занурень
Загрози, які таїть для дітей Інтернет
Дитяче покоління GoogleНегативний вплив на дітей телебачення та Інтернету

Вплив комп’ютерних ігор на формування елементів логічного мислення у дітей старшого дошкільного віку
Що робити, якщо дитина не відходить від комп'ютера
Комп’ютер і здоров’я людини
Діти в Інтернеті: реальні загрози віртуального світу
Правила безпеки в Інтернеті
Орієнтовний комплекс вправ для зняття втоми під час роботи на комп’ютері
Як захистити ваші очі
Комп'ютер на вашому робочому столі
Як правильно працювати на комп'ютері?Як вибрати комп'ютер і програми
Комп'ютер і здоров'я
Першокласник і комп'ютер
Комп’ютер і дитина: інтелектуальний прогрес чи емоційна катастрофа?
Інтернет дозволяє дітям набувати соціальних навиків
Як діяти в позаштатних ситуаціях що можуть відбутися в комп'ютерному класі?
Як контролювати поведінку дітей в Інтернеті?
Безпечне використання Інтернету дітьми
Права дітей у мережі
Правила використання Інтернету вдома
Створюйте почуття довіри до себе
Безпека дітей в Інтернеті. Інформація для батьків
Словник користувача мережею Інтернет
Список обіцянок батькам від дитини-користувача комп’ютеромДитина і комп'ютер
Скільки часу можна проводити школяру за комп'ютером?
Гігієна та охорана праці під час роботи за комп’ютером
Основні правила безпеки при роботі на комп’ютеріЗ якого віку допустити до комп'ютера
Як зробити використання комп'ютера корисним, приємним та безпечним
Принтери псують атмосферу сильніше за курцівДіти в чатах: про що вони говорять один з одним?
"Комп'ютерне" стомлення
Як проконтролювати дитину?
Як знизити шкідливість комп'ютера?

Шановні колеги! Звертаємо Вашу увагу на електронний ресурс з навчання основ алгоритмізації, який пропонує 20-годинний курс з введення в основи інформатики та концепції програмування. Курс призначений для роботи з дітьми від дошкільного віку до 8 класу, але цікавий для усіх вікових категорій. Адреса ресурсу :http://learn.code.org/.

Вкладення
Кiлькiсть переглядiв: 691

Коментарi

  • Philip

    2013-09-30 13:33:33

    Didn't know the forum rules allowed such briinlalt posts. http://jrehla.com [url=http://wspjrpooly.com]wspjrpooly[/url] [link=http://egdmhj.com]egdmhj[/link]...

  • Lora

    2013-09-30 03:03:16

    Whoever wrote this, you know how to make a good arcielt....

  • Pig

    2013-09-28 20:15:02

    You got to push it-this esnsiteal info that is!...

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Червень 2019 Наступна
ПВСЧПСН
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930