Законами України "Про освіту", "Про загальну середню освіту"
Закони України "Про дошкільну освіту", "Про повну загальну середню освіту", "Про позашкільну освіту"
Положення про інституційну форму здобуття загальної середньої освіти
Положення про індивідуальну форму здобуття загальної середньої освіти
Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах
Положення про дистанційне навчання
Щодо недопущення погіршення умов харчування в закладах освіти
Щодо неухильного дотримання законодавства
Лист МОН № 1/9-420 від 05.08.2020 року
Концепція НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Освітні та навчальні програмиНаказ Міністерства освіти і науки України від 21.03.2018 №268 «Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 1-2-х класів закладів загальної середньої освіти».
Наказ МОН № 405 від 20.04.2018 року Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня 5-9 класи
Наказ МОН № 407 від 20.04.2018 року Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня 2-4 класи
Наказ МОН № 406 від 20.04.2018 року Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти III ступеня 11 класи
Наказ МОН № 408 від 20.04.2018 року Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти III ступеня 10 класи
Наказ МОН № 1081 від 21.07.2017 року Про затвердження Типового навчального плану для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступеня (початкова школа)
ВСІ НАВЧАЛЬНІ ПЛАНИ
НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ для 1-4 класів
НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ для 5-9 класів
НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ для 10-11 класів
Викладання навчальних предметівЛист МОН № 1/9-415 від 03.07.18 року "Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році"
Лист ІМЗО № 22.1/10-2573 від 19.07.18 року Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти у закладах загальної середньої та позашкільної освіти на 2018/2019 навчальний рік
Лист МОН № 1/9-364 від 12.07.16 року "Про організаційно-методичні засади забезпечення навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році"
Лист МОН від 20.08.2018 № 1/9-503 “Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах загальної середньої освіти”
Початкова школаНаказ Мінсоцполітики № 1143 від 10.08.2018 року Пpo затвердження професійного стандарту «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти»
Наказ МОН № 1021 від 13.07.2017 року Про організаційні питання запровадження Концепції Нової української школи у загальноосвітніх навчальних закладах І ступеня
Лист МОН № 1/9-190 від 02.04.18 року Щодо скороченої тривалості уроку для учнів початкової школи
НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ТА ЗАГАЛЬНОНАВЧАЛЬНІ УМІННЯ ТА НАВИЧКИ
Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання у початкових класах закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою
Наказ МОН № 1222 від 21.08.13 року зі змінами, внесеними згідно з наказом МОН №1009 від 19 серпня 2016 року Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти
Додаток до наказу МОН України від 19.08.2016 №1009 Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи
Основна, старша школаНаказ МОН № 804 від 07 червня 2017 року Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів
НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ для 5-9 класів
НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ для 10-11 класів
Наказ МОН від 14.07.2016 №826 «Про затвердження навчальних програм для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів»
Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в основній і старшій школі закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою
Лист МОН від 29.10.2007 N 1/9-651 «Про обсяг і характер домашніх завдань учнів загальноосвітніх навчальних закладів».
Наказ МОН від 21.08. 2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти» (5-10 класи)
Наказ МОН від 13 квітня 2011 року №329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти» (11 класи)
Ведення документаціїНаказ МОН від 03.06.2008 №_496 "Про затвердження Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів"
Наказ МОН від 08.04.2015 № 412 «Про затвердження Інструкції щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів».
Наказ МОН № 240 від 23 черня 2000 «Про затвердження Інструкції з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах I - III ступенів», відновлена наказом МОН від 29.11.2013р. №1655.
Наказ МОНМСУ №423 від 10 травня 2011 «Про затвердження єдиних зразків ведення обов'язкової ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ст. усіх форм власності".
Методичний лист щодо заповнення журналів з української мови та літератури, світової літератури (Лист МОН України від 21 серпня 2010 року № 1/9 – 580).
Робота з обдарованими учнямиНаказ МОН № 554 від 31.05.2018 року Про проведення Всеукраїнських учнівських Інтернет-олімпіад з математики, фізики, хімії, біології, географії, економіки, інформатики, інформаційних технологій у 2018/2019 навчальному році
Наказ МОН України №849 від 02.08.2018 “Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році”
Навчальні кабінети
Наказ МОН №601 від 20 липня 2004 року "Про затвердження Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів".
Наказ МОН від 09 грудня 2009 р. №1114 "Про затвердження Примірного Положення про навчальний кабінет з основ здоров’я загальноосвітніх навчальних закладів".
Наказ МОН від 14 грудня 2012 № 1423 "Про затвердження Положення про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів".
Наказ МОН від 22.06.2016 №704 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів"
НОВЕ! Наказ МОН від 26.06.2017 року № 709 Про визнання такими, що втратили чинність,Державні санітарні правила та норми «Влаштуванняі обладнання кабінетів комп'ютерної технікив навчальних закладах та режим праці учнівна персональних комп'ютерах» ДСанПіН 5.5.6.009-98.
Наказ Мінсоцполітики № 207 від 14.02.2018 року Про затвердження Вимог щодо безпеки та захисту здоров’я працівників під час роботи з екранними пристроями.
2016-2017 навчальний рік. Нормативно-правове забезпечення НВП.
№ 245 від 07.12.2016 р. Про проведення навчального стартапу з підготовки вчителів біології та керівників гуртків біологічного профілю до професійної сертифікації
№ 245 від 07.12.2016 р. Про проведення навчального стартапу з підготовки вчителів біології та керівників гуртків біологічного профілю до професійної сертифікації
№ 244 від 07.12.2016 р. Про проведення Всеукраїнського родинного конкурсу «Секрети великоднього хліба»
№ 240 від 30.11.2016 р. Щодо участі у Всеукраїнському конкурсі «10х10» у 2017 році
№ 239 від 30.11.2016 р. Щодо участі у Всеукраїнському конкурсі-гранту «Проект куточка живої природи Фельдман Еко-парка»
№ 3-9-866-16 від 29.11.2016 р. Про проведення Всеукраїнського конкурсу юних зоологів і тваринників
№ 228 від 22.11.2016 р. Про проведення ХVI Всеукраїнського чемпіонату з інформаційних технологій «Екософт–2017»
№ 225 від 22.11.2016 р. Про проведення Всеукраїнського конкурсу винахідницьких і раціоналізаторських проектів еколого-натуралістичного напряму (вікова категорія від 16 до 23 років включно)
№ 220 від 14.11.2016 р. Про проведення Всеукраїнського конкурсу-огляду «Географічний майданчик в дії» (2015 – 2016 рр.)
№ 217 від 09.11.2016 р. Про проведення вебінару з питань запровадження проекту «Е-аудиторіум» в навчальних закладах
№ 211 від 07.11.2016 р. Про традиційну щорічну новорічно-різдвяну виставку ”Новорічна композиція”
№ 3/3-9-784-16 від 02.11.2016 р. Про проведення екологічного тренінгу «Моніторингові дослідження стану ґрунтів»
№ 199 від 21.10.2016 р. Про Всеукраїнський конкурс «Юний селекціонер і генетик» у 2016-2017 навчальному році
№ 196 від 17.10.2016 р. Про проведення Всеукраїнського конкурсу молодіжних проектів з енергозбереження “Енергія і середовище” у 2016-2017 н. р.
Положення про Всеукраїнський форум учнівських трудових об’єднань
Положення про учнівські лісництва
Положення про учнівські теплиці
Положення про учнівські навчально-дослідні земельні ділянки
Положення про Всеукраїнський юнацький фестиваль “В об’єктиві натураліста”
3. Методичні рекомендації щодо вивичення передметів 2016/2017 н.р.
Фізика (2016/2017 н. р.)
У 2016/2017 навчальному році у 8-ому класі предмет «Фізика» буде вивчатись за навчальною програмою, що укладена відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України №664 від 26.06 2012року з урахуванням змін, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України №585 від 29.05.2015 р. та розміщена на офіційному веб-сайті МОН України (http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy...).
Навчальна програма узгоджена з двоконцентричною структурою загальноосвітньої школи. У 7, 8, 9 класах вивчається логічно завершений базовий курс фізики, який закладає основи фізичного знання на явищному (феноменологічному) рівні.
Для вивчення фізики у 8 класі відводиться 70 навчальних годин, 2 години на тиждень.
Особливостями навчальної програми є:
- забезпечення логічної завершеності базового курсу фізики (7-9кл.) через орієнтацію його змісту на формування в учнів здатності і готовності до застосування фізичних знань у практичних життєвих ситуаціях, підкреслення універсального характеру законів збереження в природі, демонстрацію історичного шляху розвитку фізичної картини світу, ролі фізики як фундаментальної теорії сучасного природознавства, техніки, технологій;
- посилення компетентнісного підходу у формуванні змісту фізичної освіти на основі компетентнісної спрямованості вимог...
Повністю скачати методичні рекомендації за посиланням "Скачати" нижче:
Оновлена програма з інформатики для 5-9 класів для загальноосвітніх навчальних закладів Орієнтовне календарно-тематичне планування з інформатики для 5 класу за програмою для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, які вивчали інформатику в 2-4 класах Орієнтовне календарно-тематичне планування з інформатики для 8 класу за програмою для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів |
Перелік літератри з інформатики. Основна і старша школа БЕЗПЕКА НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУВиди інструктажів з техніки безпекиПравила безпеки під час проведення навчально-виховного процесу у кабінетах (лабораторіях) хіміїБезпечне проведення занять в кабінетах природничо-математичного циклуІНСТРУКЦІЯ для проведення первинного інструктажу з безпеки життєдіяльності учнів у навчальних кабінетах та класних кімнатахКабінет хімії (техніка безпеки)Інструктивно-методичні матеріали
«Безпечне проведення навчальних занять у кабінетах інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій загальноосвітніх навчальних закладів»-додаток до листа МОН від 17.07.2013 року №1/9-497 |
Програма «Безпека дітей в Інтернеті», що заснована компанією "Майкрософт Україна" в рамках програми "Партнерство в навчання". On-ляндія. Безпечна веб-країнаЕлектронна версія посібника з онлайн безпеки,що підготовлений фахівцями ''Київстар'' та Інституту психології ім.Г.С. Костюка НАПН України у рамках соціальної програми ''Безпека дітей в Інтернеті''Hавчально-методичний посібник для загальноосвітніх навчальних закладів ''Виховання культури користувача Інтернету. Безпека у всесвітній мережі'' (авт. Кочарян А.Б., Гущина Н.І.)Щодо проведення Дня безпечного Інтернету (Лист МОНУ від 01.02.2011 № 1/9-59)
З кожним роком все більше українських дітей користується Інтернетом у повсякденному житті. Можливість підключитися до мережі не тільки через ПК, але й за допомогою мобільних телефонів сприяє цій тенденції. Інтернет надає дітям та молоді неймовірні можливості для здійснення відкриттів, спілкування й творчості. Проте, оскільки з самого початку Інтернет розвивався без будь-якого контролю, сьогодні він містить величезну кількість інформації, причому далеко не завжди безпечної. У зв'язку із цим виникає проблема забезпечення безпеки дітей. А хто їм може в цьому допомогти, якщо не батьки? |
Потреби в Інтернеті дітей різних вікових груп Дитині до 7 років цікав%D
Philip
2013-09-30 13:33:33Didn't know the forum rules allowed such briinlalt posts. http://jrehla.com [url=http://wspjrpooly.com]wspjrpooly[/url] [link=http://egdmhj.com]egdmhj[/link]...
Lora
2013-09-30 03:03:16Whoever wrote this, you know how to make a good arcielt....
Pig
2013-09-28 20:15:02You got to push it-this esnsiteal info that is!...