• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Академічна доброчесність у школі

Академічна доброчесність

Що таке академічна доброчесність, що таке доброчесність у навчанні, що таке "плагіат" і як уникнути звинувачень у плагіаті, як правильно робити посилання на джерело інформації можна детальніше переглянути документ за посиланням:

/Files/images/nova_2021/доб.png

Кодекс доброчесностіу навчанні ґрунтується на 10 положеннях:

1. Навчайся старанно та сумлінно.

2. Розвивай свої здібності.

3. Не марнуй свою репутацію перед вчителями.

4. Поважай інших, їхні ідеї, думки та переконання.

5. Поважай власність інших (інтелектуальну в тому числі).

6. Уважно слухай, коли інші говорять. Якщо з чимось не згоден, зачекай, поки людина висловить свою думку. І лише потім говори сам.

7. Пам'ятай про почуття твоїх друзів та однокласників/однокласниць. Вмій поставити себе на місце іншого.

8. Збережи свою індивідуальність.

9. Цінуй свій час. Не марнуй його на списування чужих робіт.

10. Не обмежуй себе лише тими знаннями, які в тебе є. Намагайся створити щось унікальне.

Як запобігти академічній недоброчесності під час тестування

Під час дистанційного навчання багато учителів відзначили, що академічна недоброчесність — одна з головних проблем освітнього процесу. Аби запобігти її, ми маємо запитати себе: чи можемо ми створити простір, в якому учні не будуть списувати? І як ми можемо це зробити?

1. Змінюємо формулювання питання

Під час тестування, нам варто зробити акцент не на фінальній відповіді, а на процесі мислення. Для цього нам треба ставити якомога більше відкритих питань. За демонстрацію учням у роботі його процесу мислення можна ставити додаткові бали.

2. Нагадуємо цілі навчання

За одне заняття до тестування нам слід нагадати тим, хто навчається, основні цілі цього навчального блоку. Це допоможе їм краще зрозуміти, в якому напрямку готуватися до тестування, а також знизити рівень тривоги в учнів.

3. Проводимо малозначні тестування

Аби зняти напругу з тих, хто навчається, нам слід проводити більше коротких тестувань. Це також допоможе нам прослідковувати їх прогрес та трохи підготувати до більш значущого тестування.

4. Проводимо діагностичний тест

За тиждень до самого тестування ми можемо провести діагностичний тест.

Розбиваємо наш клас на групи та видаємо їм декілька завдань. Вони мають колективно їх вирішити та за потреби можуть поставити питання учителю.

5. Розвіюємо обстановку

Тестування, особливо фінальні, можуть викликати в тих, хто навчається, великий стрес. Аби трохи заспокоїти їх, ми можемо включити у тестовий папір жарт або інший малюнок, пов’язаний з темою тестування.

6. Проводимо узагальнення знань

Для цього ми можемо видати кожному учню форму, в якій вони мають заповнити 4 пункти: їхні сильні сторони в цій темі; місця, над якими ще слід попрацювати; способи, якими можна покращити слабкі сторони; питання до вчителя.

Формування академічної доброчесності під час освітнього процесу- І ступінь загальної середньої освіти (1-4 класи)

урок «Літературного читання», 4 клас: Працелюбність — основа академічної доброчесності: Бджола мала, а й та працює

урок «Літературного читання», 4 клас: Чесність — найважливіша умова успішного навчання: Як сам зробив, то й добре вийшло

урок «Літературного читання», 4 клас: Толерантність – запорука академічної доброчесності: Всяк розумний по-своєму: один спершу, а другий потім

Формування академічної доброчесності під час освітнього процесу- ІІ ступінь загальної середньої освіти (5-9 класи)

уроки образотворчого мистецтва: Побачити — значить зрозуміти

уроках фізичного виховання: Головне — не перемога, а участь

урок «Зарубіжної літератури», 5 клас: Формуємо спільноту дослідників, вчимося на помилках Тома Сойєра і його друзів

урок «Української літератури» (позакласне читання) + виховна година, 6 клас: Моральність теж учинок: розробляємо кодекс честі учнів класу

виховні години, 7 клас: Судовий процес над ГДЗ / Судовий процес над додатковими уроками

виховна година + урок «Української мови», 9 клас: Моя шкільна наука: аналізуємо здобутки та прорахунки, визначаємося із життєвими пріоритетами

Формування академічної доброчесності під час освітнього процесу- ІІІ ступінь загальної середньої освіти (10-11 класи)

урок «Людина і світ», 10 клас: Університет, освіта, компетентності: Про вибір життєвої стратегії в «добу знань»

урок «Громадянської освіти» + урок «Української мови», 10 клас: Про муки творчості, неприпустимість плагіату та необхідність покликань

урок «Української літератури», 10 клас: Дискутуємо з Іваном Франком, розмірковуємо про призначення школи, вчимося передавати чужі думки на письмі

урок «Української мови», 10 клас, 2 уроки: Мій двобій з рефератом: як перемогти з честю

Сценарії уроків та презентації “Академічна доброчесність в школі”

/Files/images/nova_2021/добро.png

/Files/images/nova_2021/доб.png

Кiлькiсть переглядiв: 209

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Лютий 2023 Наступна
ПВСЧПСН
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728